عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امید آفرینی یکی از مسئولیت‌های  روحانیون و طلاب است

نماینده رهبر انقلاب در جمع طلاب شیعه و سنت استان گلستان:

امید آفرینی یکی از مسئولیت‌های  روحانیون و طلاب است

امید آفرینی یکی از مسئولیت‌های  روحانیون و طلاب است

در جریان سفر نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر نشست صممیمی علمای شیعه و اهل سنت برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین معزی بر امید آفرینی میان مردم تاکید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر، حجت الاسلام والمسلمین معزی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین جلسه‌ای گفت: روحانیون و طلبه‌ها با مردم امید آفرین سخن بگویند و در مشکلات راهگشا باشند و جامعه نیازمند چنین راه و روشی است.
نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به خدمات ارزنده و وحدت آمیز روحانیون در حوادث اشاره کرد و افزود: در سیل گلستان بنده شاهد خدمات روحانیون شیعه و سنی بودم. این استان منطقه‌ای شناخته شده و با سابقه علمی ارزشمند است.
وی در ادامه درباره خدمات هلال احمر به حجاج و زائرین اربعین گفت: در حج بهترین خدمات با بهترین امکانات توسط هلال احمر به حجاج ارائه شد، همچنین خدمات هلال احمر ایران در ۷۰ مسیر نجف تا کربلا بی نظیر بود تا جایی که مورد رئیس فدراسیون جهانی هلال احمر قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین معزی بیان کرد: در هلال احمر هیچگاه تفاوتی میان شیعه و سنی مطرح نبوده و در حوادث نگاه‌ سوگرایانه نداشته است.
وی خاطر نشان کرد: دین اسلام دین مهر و محبت است با مردم با رحمت و مودت رفتار کنیم قطعا مردم رفتار محبت آمیز ببیند جلب دین خواهند شد.
نماینده رهبر انقلاب در جای دیگری تاکید کرد: امید آفرینی مسئولیت روحانیون و طلاب است از جهاد تبیسن برای اقناع مردم استفاده کنید.
گفتنی است ر‌وحانیون حاضر در مراسم هریک نقطه نظراتی درباره حوزه فعالیتی خود بیان کردند و ضمن بیان خاطراتی از ارتباط با مردم بر وجود وحدت میان روحانیون شیعه و‌ سنی استان صحه گذاشتند.

امید آفرینی یکی از مسئولیت‌های  روحانیون و طلاب است

امید آفرینی یکی از مسئولیت‌های  روحانیون و طلاب است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .